2015/01/21
HITZALDIA / CHARLA
ELIKADURA HAUR HEZKUNTZAN
La alimentación en Educación Infantil
* Noiz?: Otsailak 3, asteartea. 17,00-18,30
¿Cuándo?: Martes, 3 de febrero. 17,00-18,30
*Non?: Ramón Bajo ikastetxean.
¿Dónde?: En la escuela Ramón Bajo.
*Hizlariak: Osasun zentruko mediku eta erizainak.
Ponentes: Personal médico del centro de salud.
La alimentación en Educación Infantil
* Noiz?: Otsailak 3, asteartea. 17,00-18,30
¿Cuándo?: Martes, 3 de febrero. 17,00-18,30
*Non?: Ramón Bajo ikastetxean.
¿Dónde?: En la escuela Ramón Bajo.
*Hizlariak: Osasun zentruko mediku eta erizainak.
Ponentes: Personal médico del centro de salud.
MATRIKULAZIO EPEA/ PLAZO de MATRICULACIÓN
2015-2016 ikasturterako MATRIKULAZIO EPEA:
Otsailaren 2tik - 13ra (online 12ra arte).
PLAZO de MATRICULACIÓN para el curso 2015-2016:
Del 2 de febrero al 13 (online hasta el 12).
+ INFO: klik hemen / clic aquí
Otsailaren 2tik - 13ra (online 12ra arte).
PLAZO de MATRICULACIÓN para el curso 2015-2016:
Del 2 de febrero al 13 (online hasta el 12).
+ INFO: klik hemen / clic aquí
2014/12/17
Merry Christmas!
Our Christmas cards have made it all the way to the USA and they have sent us a picture to prove it! We wanted to wish a merry Christmas to all of the students and teachers at the King City Arts Magnet School, and of course to all the families and students in Ramón Bajo. Have a great holiday!
Gure gabonetako txartelak Estatu Batuetara iristsi dira eta, frogatzeko, argazki bat bidali digute. Gabon zoriontsuak opa nahi diegu King Cityko Arts Magnet eskolako ikasle eta irakasle guztiei, eta noski, Ramón Bajoko ikasle eta familia guztiei. Opor onak izan!
Nuestras tarjetas de Navidad ya han llegado a Estados Unidos, y nos mandan una foto para probarlo. Queremos desear felices fiestas a toda la comunidad de la escuela Arts Magnet en King City, y por supuesto a las familias y alumnos y alumnas de nuestra escuela. ¡Que paséis unas buenas vacaciones!
Gure gabonetako txartelak Estatu Batuetara iristsi dira eta, frogatzeko, argazki bat bidali digute. Gabon zoriontsuak opa nahi diegu King Cityko Arts Magnet eskolako ikasle eta irakasle guztiei, eta noski, Ramón Bajoko ikasle eta familia guztiei. Opor onak izan!
Nuestras tarjetas de Navidad ya han llegado a Estados Unidos, y nos mandan una foto para probarlo. Queremos desear felices fiestas a toda la comunidad de la escuela Arts Magnet en King City, y por supuesto a las familias y alumnos y alumnas de nuestra escuela. ¡Que paséis unas buenas vacaciones!
2014/11/22
Espejo's English Camp
Pictures of the camp will be uploaded shortly. Meanwhile, you can visit the camp's blog clicking on this link and see everything we've done. We had a busy week! You can also watch our lip-dub video at the bottom of the page or on Youtube. Making it was fun!
Bueltatu gara! Oso ondo pasatu dugu Espejoko barnetegian, eta ingeles asko hitz egin dugu. Gure monitoreak oso jatorrak ziren, asko botako ditugu faltan. Beste aste bat geratzen saiatu ginen, baina ez gintuzten utzi. Tira, ba...
Hurrengo egunetan barnetegiko argazkiak igoko ditugu. Bitartean, barnetegiko bloga bisitatu dezakezue esteka honetan sakatzen eta ikusiko duzue egin genuen guztia. Oso lanpetuta egon gara! Egin dugun lip-dub bideoa ere ikusi dezakezue sarrera honen amaieran edo Youtuben. Oso ondo pasatu genuen egiten!
¡Ya estamos de vuelta! Nos lo hemos pasado muy bien en Espejo y hemos hablado mucho inglés. Nuestros monitores eran fantásticos, los vamos a echar mucho de menos. Intentamos quedarnos una semana más, pero no nos han dejado. La próxima vez, igual...
En los próximos días subiremos las fotos. De momento, si queréis visitar el blog del barnetegi podéis hacerlo pinchando en este enlace, y así veréis todo lo que hemos hecho. ¡Hemos tenido una semana muy atareada! También podéis ver el vídeo que hicimos en el campamento al final de esta entrada o en Youtube. ¡Lo pasamos muy bien haciéndolo!
2014/11/06
Hitzaldia / Charla

(en castellano más abajo...)
Azaroak
11, asteartea
Hitzaldia:
"Elikadura osasuntsua, herentziarik hoberena" Marta
Francisco
Ramon
Bajo ikastetxean, arratsaldeko 6etan.
Zaintza
eskainiko da (3 urtetik gorako umeentzat, abisatzen bada).
Azken
garaian, bizitza erritmoagatik, hainbat aldaketa izan ditugu
elikaduran. Hori dela eta, gero eta osasun arazo gehiago agertzen ari
dira: dermatologikoak, alergiak... Honi buruz hitz egiteko Marta
Francisco izango dugu, elikadura osasuntsua eta energitikoan aditua.
11
de noviembre, martes
Charla: Una
alimentación sana, la mejor herencia. Marta
Francisco
En
el colegio Ramón Bajo, a las 18.00 de la tarde.
Habrá
servicio de guardería (para mayores de 3 años, avisando antes).
La
alimentación, debido al ritmo de vida que llevamos, ha sufrido un
gran cambio en los últimos tiempos, lo cual ha traido cada más
problemas de alergias, dermatológicos... Sobre todo ello hablaremos
de la mano de Marta Francisco, experta en alimentación sana y
energética.
Apuntatzeko,
zaintza eskatzeko eta informazio gehiago lortzeko:
Para apuntarse, para pedir guardería y para más información:
--------------
Ainhoa Garagalza Moraza2014/11/01
Bekak 2014-2015
2014-2015 IKASTURTERAKO BEKA DEIALDIA
Eskaera epea AZAROAREN 3tik 12ra
Ikastetxean arreta ordutegia:
- Astelehen eta Ostiraletan: 15,00-16,30
- Astearte, Asteazken eta Ostegunetan: 9,30-11,00
CONVOCATORIA DE BECAS PARA EL CURSO 2014-2015
Plazo de solicitud del 3 al 12 de NOVIEMBRE
Horario de atención en el centro:
- Lunes y Viernes : 15,00-16,30
- Martes, Miércoles y Jueves: 9,30 - 11,00
2014/10/21
Euskararen Agenda
"Euskararen Agenda" blog-eko atal berria prest dago! Bertan Gasteizen antolatzen diren euskarazko ekintza ezberdinen berri izango duzue. Begirada bat botaiozue eta animatu ekintzaren batean parte hartzen!
2014/07/04
2014/06/24
Harpidetu honetara:
Mezuak (Atom)




