2017/05/29

5 eta 6.mailakoak Otxandion

Kaixo lagunak! Maiatzaren 25ean Orienting egitera joan ginen Otxandiora eta primeran pasatu genuen. Eguraldi bikaina egin zuen eta poz pozik itzuli ginen!

2017/05/26

El TRAILER

Aquí está el trailer del cortometraje. !Esperamos que os guste!


¡HEMOS TERMINADO EL CORTO!

Después de tanto tiempo, hemos terminado el corto. Ha sido un largo pero bonito proyecto. Ahora falta estrenarlo. Hemos ido a todas las aulas de primaria presentando el trailer y por lo que parece, todos los alumnos y alumnas están con ganas de ver el producto final.

El Gran día será el 29 de mayo en el aula de Música. Está vez, el pase será exclusivo para los alumnos y alumnas de Ramón Bajo. Más adelante, los familiares y allegados de los alumnos y alumnas de 5º de primaria podréis v

Aquí están las entradas para poder ver el cortometraje:





2017/05/25

UNA NUEVA VISITA

Los alumnos y las alumnas de 5º de primaria  recibimos la visita de Eneko, Kenta y Akira. Nos presentaron su cortometraje y nos dieron algunas pistas para poder seguir haciendo el nuestro.





Eskerrik asko por todos los consejos!

2017/05/09

LIBURUTEGIA EZAGUTZEN

Ostegunean 3 urteko gelakoak Aldabe liburutegia ezagutzera joan ginen. Ama, aita eta amama batzuk gurekin etortzera animatu ziren ere. Ederto pasa genuen liburuak elkarrekin kuxkuxeatzen eta, batez ere, Ane Gebara ipuin kontalaria entzuten. Mila mila esker Ane!!

El jueves lxs niñxs de la clase de 3 años fuimos de excursión a conocer la biblioteca de Aldabe. Algunxs amas, aitas y amamas se animaron a venir con nosotrxs. Lo pasamos muy bien curioseando cuentos y sobre todo escuchando a la cuentacuentos Ane Gebara. ¡Muchas, muchísisisismas gracias Ane!



2017/03/14


EMAKUMEAREN EGUNA OSPATZEN

Kaixo guztioi! Martxoaren 8an emakumearen eguna zela eta bakoitzak bere autoerretratrua egin zuen. Ondoren, bakoitzak bere gorputza nolakoa den, zein bereizgarri dituen, ea zerbait aldatuko lukeen ... azaldu zuten. Primeran pasatu genuen, hemen dituzue argazki batzuk! Ondo izan! 








2017/03/02

Aupa guztioi!! Lehen Hezkuntzako 5. mailakoak lehen eta bigarren mailakoei Euskal Herriko Iñauterietako  pertsonaiak azaldu dizkiegu. Jarraian taldeka egindako aurkezpenak  dituzue ikusgai, ea gustatzen zaizkizuen!



1. BIDEOA: AURKEZPENA




2. BIDEOA: MOMOTXORROAK



3. BIDEOA: HARTZA





4. BIDEOA: ZAKUZAHARRA





5. BIDEOA: MIEL OTXIN ETA ZIRIPOT




6. BIDEOA: ZANPANTZARRAK EDO JOALDUNAK





LAN BIKAINA EGIN DUTE! ZORIONAK!


2017/02/21

Where's my mummy?

4 urteko lagunak etorri zaizkigu ipuin bat kontatzera... INGELESEZ!!! Eskerrik asko, hurrengoaren zain geratzen gara!

Lxs niñxs de 4 años han venido a contarnos un cuento... ¡EN INGLÉS! Thank you!!!!

2017/02/13

Ricardo del Conderen etorrera

5.mailako ikasleok bagoaz poliki-poliki laburmetraia gauzatu naihan. Hori dela eta, lehengo astelehenean, Ricardo del Conde zinema eta dokumental zuzendariarekin egoteko aukera izan genuen.
Laburmetrai bat egiteko asmoa genuela aipatu eta laguntzera etorri zitzaigun. Bertan, lan txukun bat egiteko eman beharreko pausuak zein diren zehatz mehatz argitu zizkigun.




 Eskerrik asko Ricardo!