2019/06/18

ART THROUGH ENGLISH: OUR VIDEOS

This are some of the videos we have made in our English lessons. Enjoy!




2019/01/24

19-20 matrikula: OOGko puntua eta ordutegiak / Matrícula 19-20: Punto del OMR y horarios de matrícula

ADI!! ALDAKETAK!


Gaur bertan esan digute aurreko ikasturtean erabilitako irizpideak eskolako puntua emateko ez direla onartzen aurtengo matrikula egiteko. Beste irizpide batzu jarri ditugu eta konfirmazioaren zain gaude; gaur edo bihar ziurtatuko dizuegu.


Gogoratu, mesedez, ordutegi bat dagoela matrikula egiteko eta eskolako lanak normaltasunez egiteko:

GOIZETAN: 10:00tik 12:30ak arte


ARRATSALDETAN: 15:15tik 16:15ak arte

¡ATENCIÓN! ¡CAMBIOS!

Hoy mismo nos han avisado que no se aceptan los criterios utilizados el año pasado para dar el punto del colegio. Hemos elegido otros criterios y estamos a la espera de la confirmación; la publicaremos aquí hoy o mañana.
Por favor, recordad que hay un horario para hacer la matrícula y poder continuar con el ritmo habitual del centro:

MAÑANAS: DE 10:00 A 12:30
TARDES: DE 15:15 A 16:15




2018/05/24

Olerkiak harresian

Urtero bezala, hilabete honetan Poetak Maiatzean eginkizunean parte hartu dugu, eta gaur harresira joan gara olerkiak kontatu, kantatu eta dantzatzera. Berriro ere, auzoko jarduera polit-polita egitea lortu dugu. Zorionak eta eskerrik asko parte hartu duzuen guztiei! 

Como todos los años, este mes hemos participado en la actividad Poetas en Mayo, y hoy hemos ido a la muralla a cantar, contar y bailar poesías. De nuevo, se ha logrado una preciosa actividad de barrio. ¡Zorionak y muchas gracias a todos y todas las que habéis participado en la actividad!






2017/11/27

Greba deialdia / Convocatoria de huelga

Ostegunean, azaroaren 30ean, sindikatuek greba eguna proposatu dute. Hauexek dira irakasleok eta hezkuntza komunitateak egiten ditugun aldarrikapenak:

Este jueves, 30 de noviembre, los sindicatos de educación han convocado una jornada de huelga. Estas son las exigencias que el profesorado y la comunidad educativa hacemos a la administración: 


Gaur edo bihar jasoko duzue eskolako zenbat irakaslek (portzentaia) egingo duten greba egun horretan. Mila esker zuen ulermenagatik.  

Hoy o mañana se os enviará una nota con el porcentaje del profesorado que hará huelga mañana. Gracias por vuestra comprensión. 

2017/09/18

Beken epea zabalik urriaren 18 arte / Periodo de becas abierto hasta el 18 de octubre

Gogoratzen dizuegu bekak eskatzeko epea zabalik dagoela. Urriaren 18 arte egongo gara egiten. Eskolatik pasatu paperak jasotzeko (pasa den urtean egin bazenuten) edo berria egiteko. 


Os recordamos que está abierto el periodo para pedir las becas, desde hoy hasta el 18 de octubre. Pasaos por la escuela para recoger los papeles (si pedisteis el año pasado) o para hacerla nueva. 

2017/09/05

Ikasturteko lehenengo eguna. Primer día de clase.

Resultado de imagen de happy




Ikasturteko lehenengo eguna iritsi da, iupi! 

Aurten, irailaren 8an, ostiralean, hasiko gara, ordutegi bereziarekin. Lehenengo egun hori honelakoa izango da: 

Lehen Hezkuntza osoa: 10:00tan hasi, 12:00tan bukatu. 

Haur Hezkuntza: 

10:00 -- 11:00:  5 urtekoak

11:00 -- 12:00: 4 urtekoak

2 eta 3 urteko umeen ordutegia zuen gelako tutoreek emango dizu. Zalantzarik izatekotan, deitu eskolara.

Gogoratzen dizuegu ostiralean ez dela jantokirik izango eta umeak 12:00etan irtengo direla. 

Urte bikaina izan!


Ha llegado el primer día del curso, ¡iuju!

Este año el curso empezará el viernes, 8 de septiembre, con un horario especial. El primer día será como sigue: 

Alumnos/as de primaria: De 10:00 a 12:00

Alumnos/as de infantil: 

10:00 -- 11:00: Aula de 5 años

11:00 -- 12:00: Aula de 4 años.

Los y las peques de dos y tres años tendrán un horario especial que os explicarán las tutoras. Si os queda alguna duda, llamad a la escuela. 

Os recordamos que el viernes no habrá servicio de comedor y la hora de salida de primaria será las 12:00. 

¡Feliz comienzo de curso! 


2017/06/01

SANTIMAMIÑERA IRTEERA



Lehenengo eta bigarren mailako ikasleak Santimamiñera joan ginen maiatzaren 3an. Bideo honetan ikusi dezakezue zeinen ondo pasatu genuen denok elkarrekin.
Espero dugu zuen gustukoa izatea!

Los alumnos y alumnas de primero y segundo fuimos a Santimamiñe el día 3 de mayo. Es este video podeis ver lo bien que lo pasamos todos juntos. 
¡Esperamos que os guste!



2017/05/29

5 eta 6.mailakoak Otxandion

Kaixo lagunak! Maiatzaren 25ean Orienting egitera joan ginen Otxandiora eta primeran pasatu genuen. Eguraldi bikaina egin zuen eta poz pozik itzuli ginen!

2017/05/26

El TRAILER

Aquí está el trailer del cortometraje. !Esperamos que os guste!


¡HEMOS TERMINADO EL CORTO!

Después de tanto tiempo, hemos terminado el corto. Ha sido un largo pero bonito proyecto. Ahora falta estrenarlo. Hemos ido a todas las aulas de primaria presentando el trailer y por lo que parece, todos los alumnos y alumnas están con ganas de ver el producto final.

El Gran día será el 29 de mayo en el aula de Música. Está vez, el pase será exclusivo para los alumnos y alumnas de Ramón Bajo. Más adelante, los familiares y allegados de los alumnos y alumnas de 5º de primaria podréis v

Aquí están las entradas para poder ver el cortometraje:





2017/05/25

UNA NUEVA VISITA

Los alumnos y las alumnas de 5º de primaria  recibimos la visita de Eneko, Kenta y Akira. Nos presentaron su cortometraje y nos dieron algunas pistas para poder seguir haciendo el nuestro.





Eskerrik asko por todos los consejos!

2017/05/09

LIBURUTEGIA EZAGUTZEN

Ostegunean 3 urteko gelakoak Aldabe liburutegia ezagutzera joan ginen. Ama, aita eta amama batzuk gurekin etortzera animatu ziren ere. Ederto pasa genuen liburuak elkarrekin kuxkuxeatzen eta, batez ere, Ane Gebara ipuin kontalaria entzuten. Mila mila esker Ane!!

El jueves lxs niñxs de la clase de 3 años fuimos de excursión a conocer la biblioteca de Aldabe. Algunxs amas, aitas y amamas se animaron a venir con nosotrxs. Lo pasamos muy bien curioseando cuentos y sobre todo escuchando a la cuentacuentos Ane Gebara. ¡Muchas, muchísisisismas gracias Ane!



2017/03/14


EMAKUMEAREN EGUNA OSPATZEN

Kaixo guztioi! Martxoaren 8an emakumearen eguna zela eta bakoitzak bere autoerretratrua egin zuen. Ondoren, bakoitzak bere gorputza nolakoa den, zein bereizgarri dituen, ea zerbait aldatuko lukeen ... azaldu zuten. Primeran pasatu genuen, hemen dituzue argazki batzuk! Ondo izan! 








2017/03/02

Aupa guztioi!! Lehen Hezkuntzako 5. mailakoak lehen eta bigarren mailakoei Euskal Herriko Iñauterietako  pertsonaiak azaldu dizkiegu. Jarraian taldeka egindako aurkezpenak  dituzue ikusgai, ea gustatzen zaizkizuen!



1. BIDEOA: AURKEZPENA




2. BIDEOA: MOMOTXORROAK



3. BIDEOA: HARTZA





4. BIDEOA: ZAKUZAHARRA





5. BIDEOA: MIEL OTXIN ETA ZIRIPOT




6. BIDEOA: ZANPANTZARRAK EDO JOALDUNAK





LAN BIKAINA EGIN DUTE! ZORIONAK!


2017/02/21

Where's my mummy?

4 urteko lagunak etorri zaizkigu ipuin bat kontatzera... INGELESEZ!!! Eskerrik asko, hurrengoaren zain geratzen gara!

Lxs niñxs de 4 años han venido a contarnos un cuento... ¡EN INGLÉS! Thank you!!!!

2017/02/13

Ricardo del Conderen etorrera

5.mailako ikasleok bagoaz poliki-poliki laburmetraia gauzatu naihan. Hori dela eta, lehengo astelehenean, Ricardo del Conde zinema eta dokumental zuzendariarekin egoteko aukera izan genuen.
Laburmetrai bat egiteko asmoa genuela aipatu eta laguntzera etorri zitzaigun. Bertan, lan txukun bat egiteko eman beharreko pausuak zein diren zehatz mehatz argitu zizkigun.




 Eskerrik asko Ricardo!